batassuno...
Novato <- Ha Haa~
|
 |
« Respuesta #15 : 13 de Marzo de 2008, 04:15:51 » |
|
Buenu a mi no magrada molt ja que aixo u veuria mes per foros en ke no veus mai a la persona perke es la unica impresio ke tindras pero aki pos nose jo li posaria mes bona puntuacio a les personas am ki mes parli al club o ke mexpliki mes cosas. ames ke es aixo del pobre bekary kesta a -65535? aixo es cargarse lu del karma ja des del cumensament fen el xorras. pubret vai a pujarli un... crueles ke soys...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bakary
CMI Staff
Usuario Completo

|
 |
« Respuesta #16 : 15 de Marzo de 2008, 10:23:44 » |
|
O.O El bakabaka al final ha fikat seny i m'ha fikat el karma a 0... i algu me l'ha pujat a 1 ...
Merci^^
Salut^^
|
|
|
|
« Última modificación: 15 de Marzo de 2008, 10:31:25 por Bakary »
|
|
|
|
|
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Jr

OBJECTION!!!
|
 |
« Respuesta #17 : 25 de Marzo de 2008, 09:44:11 » |
|
aixo del karma pot ser problematic.
|
|
|
|
|
|
"When you eliminate the impossible... whatever remains, no matter how improbable... must be the truth."
|
|
|
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

|
 |
« Respuesta #18 : 25 de Marzo de 2008, 10:51:13 » |
|
axo del karma es una frikadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XDD el k aurieu d fer es treuer els puns negatius...... weno.. a tts excepte el pai k es fa pasar xl bakabaka XDDD k aket rebenta la web am el seu infinit negatiu XDDDDD.. weno.. o infinit positiu XD xk s la d votar x paleto XDDDD
ja nee mestik aficionan als foros XDDD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Jr

OBJECTION!!!
|
 |
« Respuesta #19 : 26 de Marzo de 2008, 10:51:06 » |
|
desgraciadament aburreix al cap de uns dies. t haurien de fer regals si tens molts punts
|
|
|
|
|
|
"When you eliminate the impossible... whatever remains, no matter how improbable... must be the truth."
|
|
|
Harlock
Usuario Jr

|
 |
« Respuesta #20 : 26 de Marzo de 2008, 03:35:15 » |
|
el club té pressupost per això??  estaria bé...
|
|
|
|
|
|
Comentarios, sugerencias, preguntas y amenazas de muerte... a mi buzón!
|
|
|
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

|
 |
« Respuesta #21 : 26 de Marzo de 2008, 11:58:09 » |
|
dns n tenim xk donar koses.. xd
jo u konsidero una parida x riure un rato xd po weno.. si voleu regalar koses endavant... potser entre tts podem kompra un komik.. k tpok es tan.. o alguna figura o alguna xorrada friki.. k axo entre tts els socis n kosta gaire.. podem fr els premis karma kda any XDDD i riure una estona .. nu+ x fer una frikada tipo minijornades XD i enfotresen dalgu un rato i pasarsu b ^^
nse.. jo proposo .. k ara me aficionat als forums XD ja matta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nanaka
CMI Staff
Usuario Jr

|
 |
« Respuesta #22 : 27 de Marzo de 2008, 03:35:31 » |
|
Ho sentuuuuu he desapareguttt un dies!!! eske no em va gaire be la web, no se'm carrega... u.u eix pos lo del karma esta xulo, ja u havia vist en altres foros per aixo...
Bye bee!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Jr

OBJECTION!!!
|
 |
« Respuesta #23 : 27 de Marzo de 2008, 04:55:16 » |
|
aixo esta molt wai, pro pq a mi ningu em puja el karma? jo vai repartint. es q soc un mal noi? a sobre q us deleito amb els meus acudits. i evito escriure spoilers. wenu exceptuant la imatge q es un spoiler wapu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harlock
Usuario Jr

|
 |
« Respuesta #24 : 28 de Marzo de 2008, 09:37:16 » |
|
Té, t'acabo de pujar un punt de karma... Això em recorda coses que es feien en els vells temps... Moment remember de l'avi... En temps pretèrits, a les assemblees del CMI s'organitzava un sorteig de material divers: còmics, figuretes i pòsters, sobretot (ara hauriem de rifar jocs per a la wii) que no eren res de l'altre món però t'ho passaves bé, també es feia un pica pica i no vegis com estaven les assemblees!!! Es podria recuperar tot això però amb premis, per cert... què se sap dels tornejos de mah jong i shogi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Jr

OBJECTION!!!
|
 |
« Respuesta #25 : 28 de Marzo de 2008, 10:31:04 » |
|
encara s ha de fer el de hanafuda. q tenim el premi guardat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Harlock
Usuario Jr

|
 |
« Respuesta #26 : 28 de Marzo de 2008, 04:12:47 » |
|
Doncs ja publicareu l'anunci per apuntar-s'hi...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|