Último Mensaje - Escrito por: Harlock - Martes, 24 Junio 2008 13:23
eres un enfermo!! Friki!!

CMI No Forum
29 de Junio de 2008, 02:56:32 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
¿Perdiste tu email de activación?

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias:

Inicio   Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: Castlevania  (Leído 356 veces)
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo

Desconectado Desconectado

OBJECTION!!!

Ver Perfil
« : 27 de Marzo de 2008, 05:27:17 »

doncs que tal si discutim sobre catlevania. i no vull que el post s hi escrigui nomes que el soma esta molt bo. que aixo tots ja ho sabem. doncs podriem parlar del castlevania 3 de la ds que tindra com a protagonista una noia pel que sembla, el q em fa gracia es que les pag webs que parlen  del joc diuen que no saben el nom de la protagonista. nosaltres q som aixi de campers i sabem katakana podem veure que es diu shana. (felicidades a la moza de piera que ya tienes nombre santificado por castlevania). i pel que sembla el joc tindra conexio am la wii. encara q esta confirmat que treuran un castlevania nou per ds. diuen q les imatges poden ser un fake.

"When you eliminate the impossible...
        whatever remains, no matter how improbable...
                                         must be the truth."
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

Ver Perfil
« Respuesta #1 : 31 de Marzo de 2008, 11:40:51 »

EL SOMA ESTA MOOOOOOOOOOOOOL BO
ja tokava un post decent k jo mhi pugui esplaiarrr...
dns jo n llegexu shana.. jo llegexu shanoa....
po well.. n es veu b si es una n o una no.. po ja u veure si mu passeu k a arribat al CMI la megapro del japo XDDD...
mmm castlevania... DS-xtreme pa k te kiero.. i sino el meu aijin mu dexara....
o.o**** (mirada suplicant.... puchi.. fes un emotikono d mirada suplikant XD)
d moment dexo axo x aki.... XDDDD k ara feia mol k n postjava i ja maimisseu mol oi? xddxdx
well dns ja ne.. i tu segex escrivin +  sobre CTVN.. i jo i el somaaa.. jo em vaig kda al soma XD (kau la baba)
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo

OBJECTION!!!

Ver Perfil
« Respuesta #2 : 01 de Abril de 2008, 11:24:42 »

jo mel reservare. ni ds extreem ni polles penis. jo el vull original. estic esperant q treguin el cv 64 a la consola virtual per baixar-mel. ara q o dius pot ser q la prota es digui xenoa? owned ara tinc q tornar a classe. despres postejo.

must be the truth."
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

Ver Perfil
« Respuesta #3 : 01 de Abril de 2008, 07:04:24 »

nono es diu shanoa... axo es el k posa.. ara, n se kom u traduiran.. akets japos.. kom els arada posar akumajo dracula XDDD i als daki traduiru x castlevania.. XD

joder.. i jo k et penses k n els vui? po esk n tink prou peles.. mauries d dexa el PR kuan puguis.. si es k tens llok als arxius... k la rom n tira ni k la matin.. i maradaria jugari.. k el soma del DoS.. ja mel conec cm a cm XDDD (babaaaa)

tink un webo d BSO x aki d akumajo... hi ha algunes kansons d laria i del circle k maraden mol..

x lany k ve fare una karpeta friki.. k la d la UAB es sosa XD i lomplire d somas..... XDDDD

well ja parlarem.. si vols k jugui al CVN en japo... u puk fer.. d fet he intentat llegi el k posa a les fotos.. pro.. massa kanji XD i masa petits XDDD

ja mattaa
gaketoshi
CMI Staff
CMI Staff
Usuario Completo

OBJECTION!!!

Ver Perfil
« Respuesta #4 : 02 de Abril de 2008, 05:56:11 »

e estat investigant i sembla q shanoa es la niponitzacio del nom frances chanoir. rumors diuen q es una descendent de charlotte orlean i q estara ubicat al 1999 pq la traduccio del joc seria castlevania the lost seal. o el sello perdido alguna cosa aixi. sello pot ser q es refereixi el segell q julius belmont va fer servir contra dracula. wenu de rumors n hi ahn un fotimer

desgraciadament tinc les 6 ranures ocupades. coneixentme saps q dic la veritat. pq tinc la partida en normal, normal amb el 100% armes maestries i accesoris, hard al 100%, belomont mode, sisters mode, old axe mode. ja mirare si ti puc ficar un raconet borrant- ne algun. jugar en japo tb ho fare. am walkthrought evidentment. pq el millor dels castlevania son els guions i la historia.

per cert tinc el 2 a la wii mel vaig baixar. ara nose si estalviar i comprarme el 4 o em compro el 1

must be the truth."
Mür
CMI Staff
Novato <- Ha Haa~

Ver Perfil
« Respuesta #5 : 05 de Abril de 2008, 10:53:27 »

XD ja sabia k u tindries tt ple.. n et pots dedikar a akonseguiru tt en 1 sola partida?? xd

dioooss mira k ets XD

mmm.. d la wii.. (babaa) i n en saps res + daket nou o ke??... n saps kuan surtira ni res enkara no?... maaa... taihen desu ne..
well d moment n tink res + a dir...

ahh.. i xl salo del komik... jo divendres puk anar a lestand... si n tink gaire feina... a+ el d japo potser n hi es.. i llaovrs srtiria d la uni a 2/4 d 10 del mati XD nse.. esk nse si podre pasar xl klub... potser k obrim un tema x parlarne.. i avere k es fa... ja neee
Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

MKPortal ©2003-2007 mkportal.it